Close

I PREMIO DE NOVELA CAMIÑO DE SANTIAGO

La Academia Xacobea en colaboración con la Secretaría Xeral de Cultura y la Secretaría Xeral de Política Lingüística de la Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia y patrocinio de Naturgy SDG, S.A., convoca el I Premio de Novela Camino de Santiago cuya obra ganadora será publicada por la Editorial Galaxia, con el fin de promover y divulgar el Camino de Santiago y el fenómeno jacobeo, de acuerdo con las siguientes

BASES

1. A este premio podrán concurrir todos los autores e autoras que lo deseen con una novela escrita en castellano o gallego, conforme a las normativas establecidas, en cada caso, por la Real Academia Española y la Real Academia Gallega.

Los autores e autoras solo podrán enviar una obra a concurso, que deberá ser original e inédita en todos los formatos y no podrá haber sido premiada en otros concursos.

2. Será otorgado un único premio dotado con SEIS MIL EUROS (6.000 E) euros sujetos a la retenciones legales que resulten aplicables. El ganador o ganadora recibirá también un diploma acreditativo y verá su obra publicada en castellano y gallego. La obra en castellano será publicada por la Editorial Galaxia en su sello Mar Maior y la obra en gallego será publicada en la colección literaria de la Editorial Galaxia. La cuantía del premio incluye la adquisición de los derechos de edición en papel y digital en castellano y gallego del texto ganador, incluidos los de publicación, distribución y explotación. Estos derechos corresponden, en exclusiva, a la Academia Xacobea. Además se harán entrega de veinte ejemplares al autor o autora ganadora.

Asimismo se establece un accésit sin dotación económica para la mejor obra literaria presentada en la lengua que no obtenga el primer premio, al que se concederá también diploma acreditativo.

El premio podrá declararse desierto siempre que el jurado considere que los originales presentados no reúnen la calidad suficiente.

3. El Camino de Santiago será el tema referencial para la ficción narrativa, que deberá estar presente, de manera notoria en la novela en su vertiente física, histórica, cultural, social o imaginaria.

Se podrán presentar novelas, relatos y conjuntos de relatos.

Las obras se presentarán en papel y en un sobre general donde conste ‘I Premio de Novela Camino de Santiago’. Los originales serán enviados por duplicado, en ejemplares separados, en tamaño DIN A4, por las dos caras, numerados, grapados o encuadernados.

La novela tendrá una extensión mínima de 200 páginas a doble espacio y letra arial 12, con márgenes no superiores a 3 cms.

Se incluirá otro sobre en el sobre general con los siguientes datos en su exterior: I Premio de Novela “Camino de Santiago”, título de la obra y un lema o el seudónimo de la persona que sea su autora. Se acompañará en su interior del sobre copia del documento nacional de identidad, dirección, número de teléfono, correo electrónico del autor o autora, además de una breve nota biográfica para el caso de haber publicado anterioridad, y una declaración expresa de que la obra no ha sido premiada hasta la fecha de presentación en ningún otro certamen literario, ni objeto de publicación.

Además deberá incluirse en el sobre general otro escrito en el que conste la conformidad del autor o autora a la cesión de los derechos de edición en papel y digital en castellano y gallego de su obra para el caso que resulte ganadora, incluidos los de publicación, distribución y explotación.

4. Las novelas se enviarán antes del 30 de octubre de 2018, a la siguiente dirección:

Academia Xacobea.
Pazo de San Roque, número 2
15781 Santiago de Compostela

5. El Jurado estará compuesto por cinco personalidades del mundo literario designados por la Academia Xacobea, uno de ellos, en representación de la Editorial Galaxia. Actuará como secretario del Jurado, con voz y sin voto, una persona designada a tal efecto.

La composición del Jurado se dará a conocer, con anterioridad a su reunión, en la página web de la Academia Xacobea.

6. El Jurado actuará en única sesión, siendo necesaria la asistencia de la mayoría simple de sus miembros.

Las deliberaciones serán secretas y de ellas se redactará el acta correspondiente.

La decisión del jurado será inapelable y se dará a conocer en un acto público en el Hostal dos Reis Católicos en un día del mes de diciembre de 2018 que se hará público en la página web: www.academiaxacobea.gal

7. En el acto público de entrega del premio estarán presentes representantes de la entidad convocadora, de las instituciones colaboradoras y de la editorial, así como los miembros del Jurado y el ganador o ganadora.

8. Los originales no premiados serán destruidos tras hacerse pública la resolución de jurado.

9. La presentación de las obras supone la aceptación de estas bases por parte de las personas que participen en la convocatoria, que además tienen el deber de comunicar a la Academia Xacobea la concesión de cualquier premio o publicación que obtenga la obra presentada durante el transcurso del premio y que producirá la automática exclusión del mismo.

10. La decisión sobre los aspectos no incluidos en estas bases o aquellos que pudiesen ser objeto de interpretación, le corresponde a la Academia Xacobea, la cual, una vez consultados los miembros del Jurado y las entidades colaboradoras, emitirá dictamen que será inapelable.

 


 

A Academia Xacobea en colaboración coa Secretaría Xeral de Cultura e a Secretaría Xeral de Política Lingüística da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia e patrocinio de Naturgy SDG, S.A., convoca o I Premio de Novela Camiño de Santiago, cuxa obra gañadora será publicada pola Editorial Galaxia, co fin de promover e divulgar o Camiño de Santiago e o fenómeno xacobeo, de acordo coas seguintes

BASES

1. A este premio poderán concorrer todos os autores e autoras que o desexen cunha novela escrita en castelán ou galego, conforme ás normativas establecidas, en cada caso, pola Real Academia Española e a Real Academia Galega.

Os autores e autoras só poderán enviar unha obra ao concurso, que deberá ser orixinal e inédita en todolos formatos e non poderá ter sido premiada noutros concursos.

2. Será otourgado un único premio dotado de SEIS MIL EUROS (6.000€) suxeitos ás retencións legais que resulten aplicables. O gañador ou gañadora recibirá tamén un diploma acreditativo e verá a súa obra publicada en castelán e galego. A obra en castelán será publicada pola Editorial Galaxia no seu selo Mar Maior, e a obra en galego será publicada na colección literaria da Editorial Galaxia. A contía do premio inclúe a adquisición dos dereitos da edición en papel e dixital en castelán e galego do texto gañador, incluidos os de publicación, distribución e explotación. Estos dereitos corresponderán, en exclusiva, á Academia Xacobea. Ademáis faranse entrega de vinte exemplares ao autor ou autora gañadora.

Así mesmo, establécese un accésit sen dotación económica para a mellor obra literaria presentada na lingua que non obteña o primeiro premio, ao que se lle conderá tamén diploma acreditativo.

O premio poderá declararse deserto sempre que o xurado considere que os orixinais presentados non reúnen calidade suficiente.

3. O Camiño de Santiago será o tema referencial para a ficción narrativa, que deberá de estar presente, de maneira notoria na novela na súa vertente física, histórica, cultural, social ou imaxinaria.

Poderanse presentar novelas, relatos e conxuntos de relatos.

As obras presentaranse en papel nun sobre xeral donde conste “I Premio de Novela Camiño de Santiago”. Os orixinais serán enviados por duplicado, en exemplares separados, en tamaño DIN A4, polas dúas caras, numerados, grapados ou encadernados.

A novela terá unha extensión mínima de 200 páxinas a dobre espazo e letra arial 12, con marxes non superiores a 3 cms.

Incluirase outro sobre no sobre xeral cos seguintes datos no seu exterior: I Premio de Novela “Camiño de Santiago”, título da obra e un lema ou o seudónimo da persoa que sexa a súa autora. Acompañarase no interior do sobre copia do documento nacional de identidade, dirección, número de teléfono, correo electrónico do autor ou autora, ademáis dunha breve nota bibliográfica para o caso de haber publicado con anterioridade e unha declaración expresa de que a obra non foi premiada ata a data de presentación en ningún outro certame literiario, nin obxecto de publicación.

Ademáis, deberá de incluirse no sobre xeral outro escrito no que conste a conformidade do autor ou autora á cesión dos dereitos de edición en papel e dixital en castelán e galego da súa obra para o caso de resultar gañadora, incluidos os de publicación, distribución e explotación.

4. As novelas enviaranse antes do 30 de outubro de 2018, á seguinte dirección:

Academia Xacobea.
Pazo de San Roque, número 2
15781 Santiago de Compostela

5. O Xurado estará composto por cinco personalidades do mundo literario designados pola Academia Xacobea, un deles, en represenación da Editorial Galaxia.Acturá como secretario do Xurado, con voz e sen voto, unha persona designada a tal efecto.

A composición do Xurado darase a coñocer, con anterioridade a súa reunión, na páxina web da Academia Xacobea.

6. O Xurado actuará en única sesión, sendo necesaria a asistencia da maioría simple dos seus membros.

As deliberacións serán secretas e delas se redactará o acta correspondente.

A decisión do Xurado será inapelable e darase a coñecer nun acto público no Hostal dos Reis Católicos nun día do mes de decembro de 2018 que se fará público na páxina web: www.academiaxacobea.gal

7. No acto público de entrega do premio estarán presentes representantes da entidade convocadora, das institucións colaboradoras e da editorial, así como dos membros do Xurado e o gañador ou gañadora.

8. Os orixinais non premiados serán destruidos tras facer pública a resolución do Xurado.

9. A presentación das obras supón a aceptación destas bases por parte das persoas que participen na convocatoria, que ademáis teñen o deber de comunicarlle á Academia Xacobea a concesión de calquera premio ou publicación que obteña a obra presentada durante o transcurso do premio e que producirán a exclusión automática do mesmo.

10. A decisión sobre os aspectos non incluidos nestas bases ou aqueles que poidesen ser obxecto de interpretación, correspóndelle á Academia Xacobea, a cal, unha vez consultados os membros do Xurado e as entidades colaboradoras, emitirá ditame que será inapelable.