Close

abril 12, 2023

A catedrática e ex Valedora do Pobo Milagros Otero incorporarase mañá á Academia Xacobea

O acto contará coa participación do conselleiro de Cultura, Román Rodríguez, e da secretaria xeral da Universidade de Santiago, Dulce García Mella, entre outras autoridades.

Santiago de Compostela. Mércores, 12 de abril de 2023. O Paraninfo da Universidade de Santiago de Compostela (situado na Facultade de Xeografía e Historia) acollerá mañá, xoves 13 de abril, ás 19 horas, o acto solemne de incorporación á Academia Xacobea da catedrática de Filosofía do Dereito da USC, Milagros Otero Parga. A que foi Valedora do Pobo durante o período 2015-2019 formalizará o seu ingreso como Académica de Número na institución que preside Xesús Palmou durante unha sesión na que tamén participarán o conselleiro de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades, Román Rodríguez, e a secretaria xeral da Universidade de Santiago, Dulce García Mella.

Milagros Otero foi a primeira muller Valedora do Pobo, situándose así á fronte dunha institución básica de Galicia, e tamén se converteu, hai xa unha década, na primeira académica numeraria da Real Academia Galega de Lexislación e Xurisprudencia. Ademais, foi a primeira muller decana da Facultade de Dereito da universidade compostelá e ao longo da súa traxectoria profesional ten recibido recoñecementos como a Medalla de Prata de Galicia, a insignia de ouro da Facultade de Dereito e a insignia de ouro da Universidade de Santiago. Tamén exerceu responsabilidades como coordinadora da Facultade de Dereito para os convenios bilaterais con Latinoamérica e como secretaria do Programa de Doutoramento de Dereito, e é autora de máis dunha decena de libros e un centenar de publicacións en revistas nacionais e internacionais.

O discurso de ingreso de Milagros Otero na Academia Xacobea versará sobre os “Aspectos Xurídicos do Códice Calixtino” e o encargado de darlle resposta será o vicepresidente primeiro da Academia, Marcelino Agís Villaverde. Os académicos María Josefa Sanz Fuentes e Agustín Dosil Maceira exercerán de padriños de Otero.

La catedrática y ex Valedora do Pobo Milagros Otero se incorporará mañana a la Academia Xacobea

El acto contará con la participación del conselleiro de Cultura, Román Rodríguez, y de la secretaria general de la Universidad de Santiago, Dulce García Mella, entre otras autoridades.

Santiago de Compostela. Miércoles, 12 de abril de 2023. El Paraninfo de la Universidad de Santiago de Compostela (situado en la Facultad de Geografía e Historia) acogerá mañana, jueves 13 de abril, a las 19 horas, el acto solemne de incorporación a la Academia Xacobea de la catedrática de Filosofía del Derecho de la USC, Milagros Otero Parga. La que fuera Valedora do Pobo durante el período 2015-2019 formalizará su ingreso como Académica de Número en la institución que preside Xesús Palmou durante una sesión en la que también participarán el conselleiro de Cultura, Educación, Formación Profesional y Universidades, Román Rodríguez, y la secretaria general de la Universidad de Santiago, Dulce García Mella.

Milagros Otero fue la primera mujer Valedora do Pobo, situándose así al frente de una institución básica de Galicia, y también se convirtió, hace ya una década, en la primera académica numeraria de la Real Academia Gallega de Legislación y Jurisprudencia. Además, fue la primera mujer decana de la Facultad de Derecho de la universidad compostelana y a lo largo de su trayectoria profesional ha recibido reconocimientos como la Medalla de Plata de Galicia, la insignia de oro de la Facultad de Derecho y la insignia de oro de la Universidad de Santiago. También ha ejercido responsabilidades como coordinadora de la Facultad de Derecho para los convenios bilaterales con Latinoamérica y como secretaria del Programa de Doctorado de Derecho, y es autora de más de una decena de libros y un centenar de publicaciones en revistas nacionales e internacionales.

El discurso de ingreso de Milagros Otero en la Academia Xacobea versará sobre los “Aspectos Jurídicos del Códice Calixtino” y el encargado de darle respuesta será el vicepresidente primero de la Academia, Marcelino Agís Villaverde. Los académicos María Josefa Sanz Fuentes y Agustín Dosil Maceira ejercerán de padrinos de Otero.